ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim belgesi standardı, bir kuruluşun müşteri şartları ve yürürlükteki mevzuat şartlarını karşılayan hizmeti düzenli bir şeklide sağlama yeteneğini gösterme ihtiyacı olduğunda ve sistemin sürekli iyileştirilmesi ve müşteriye yürürlükteki mevzuat şartlarına uyulduğunun güvencesinin verilmesi için süreçler de dahil olmak üzere sistemin etkin uygulanması yolu ile müşteri memnuniyetinin arttırılması amacına yöneldiği durumlarda ISO 9001 kalite yönetim sistem belgesi hizmet kalitesinin sürekliliğini sağlanabileceğinin bir güvencesini belirler. Firma talebiniz halinde ürün/hizmetinizin denetlenmesi, uygun kalitenin belgelenmesini sağlayan aracı bir kuruluştur. Uluslararası Standartlar Kuruluşunun kısaltılmış ingilizce baş harflerinden oluşan standartları kodlama adıdır. Yani, International Organization for Standardization. Uluslararası standardizasyonu sağlamak uluslar arası standartlar oluşturmak amacıyla 23 şubat 1947 tarihinde ISO 135 ülkeden ulusal standart kuruluşlarının katılımıyla kurulmuştur ve şu anda 179'un üzerinde bir üye katılımıyla yönetilmektedir. Ülkemiz Kuruluşu olan TSE, Türk Standartları Enstitüsü' de ISO' nun yönetim kurulunda görev almaktadır.
ISO, Uluslararası ticareti ve ticaret hacmini arttırmak , tedarikçi-işletme ve müşteri arasındaki güveni oluşturmak amacıyla faaliyetlerini sürdürmektedir.
ISO ilk standardını 1987 yılında yayınlamıştır.

ISO 9001:2008 NE DEĞİLDİR
• Kalite yönetimi ile ilgili tüm problemlerinizi çözmemektedir,
• Nasıl yapılacağını değil, Neyin yapılacağını söylemektedir.
• Etkin bir KYS (Kalite Yönetim Sistemi) için minimum şartları ortaya koymaktadır.

 

iso 9001 belgesi başvurusu

iso 14001 belgesi başvurusu

Hizmet Verdiğimiz Bölgeler